Pomoc

Ako zistím svoju veľkosť?

Na určenie správnej veľkosti sú potrebné iba základné rozmery. Pamätajte na to, aby ste pri meraní mali na sebe vhodné spodné prádlo a obuv.

Uistite sa prosím, že použitý meter držíte pevne, ale bez zbytočného napätia pri tele a rovnobežne s podlahou.

Správne mernie :

 

1. obvod hrudníka merajte v mieste najväčšieho obvodu

2. obvod pása merajte v najužšom mieste pása

3. obvod bokov merajte v najširšom mieste bokov

 

 

TABUĽKA VEĽKOSTÍ

Rozmery [cm] 34 36 38 40 42 44 46
Obvod hrude 78-81 82-85 86-89 90-93 94-97 98-102 103-107
Obvod pásu 63-65 66-69 70-73 74-77 78-81 82-85 86-90
Obvod bokov 88-91 92-95 96-98 99-101 102-104 105-108 109-112
 
Rozmery [cm] 48 50 52 54 56 58 60
Obvod hrude 108-113 114-119 120-125 126-131 132-137 137-142 < 142
Obvod pásu 91-95 96-102 103-108 109-114 115-120 120-125 < 125
Obvod bokov 113-116 117-121 122-126 127-132 133-138 139-144 < 144

 

Veľkosť 34 = XS     Veľkosť 36 = S     Veľkosť 38 = M     Veľkosť 40 = L     Veľkosť 42 = XL     Veľkosť 44 = XXL

Produkty môžu mať rôzne určené veľkosti v závislosti na štýle a strihu, ale pri správne uvedených mierach by mali vždy sedieť.

Tieto veľkostné tabuľky sú približným odhadom. Pre detailnejšie informácie si pozrite špecifikácie produktu, prípadne kontaktujte náš

zakáznicky servis na tel. č. 0903 550 720 alebo emailom na kabaty@kabaty.sk.

Ako nakupovať

1. Ako si objednať tovar?

Po kliknutí v ľavom menu na zvolenú kategóriu produktov si v zozname vyberte tovar, ktorý sa Vám páči. Po kliknutí na vybraný tovar sa Vám zobrazia podrobné informácie o produkte.

2. Informácie o produkte

Detail produktu obsahuje názov modelu, kód modelu, stručný popis, fotografie. Po zvolení farby materiálu, rozmerovej veľkosti(na správne určenie môžete použiť veľkostnú tabuľku v menu POMOC) a množstva, kliknite na tlačidlo Do košíka. Tovar tým len nezáväzne vložíte do košíka a kedykoľvek neskôr ho môžete z košíka odstrániť.

3. Nákupný košík

Po pridaní produktu do košíka Vám systém oznámi, že produkt bol pridaný do košíka. Po kliknutí na ikonu košíka v pravom hornom rohu sa Vám zobrazí obsah košíka. V košíku je prehľadne zobrazený všetok tovar, ktorý ste do neho vložili. Produkt je možné kliknutím na tlačidlo X z košíka vymazať. Ak chcete pridať do košíka ďalší produkt, postup opakujte. V opačnom prípade kliknite na tlačidlo Objednať. Presuniete sa k zadaniu potrebných údajov na dokončenie nákupu.

4. Možnosti objednávky

Systém vám ponúkne dve možnosti:

Vytvoriť účet

Ak už máte vlastné konto v internetovom obchode www.kabaty.sk, stačí vpravo zadať prihlasovacie údaje a dokončiť objednávku. Ak nie ste registrovaný, máte možnosť registrovať sa.

Objednať bez registrácie

Slúži na jednorazový nákup bez registrácie.Stlačte Pokračovať.

V nasledujúcich krokoch vyplňte fakturačnú adresu a adresu doručenia ak nie sú totožné. Zvoľte spôsob dopravy a platby. Môžete pridať prípadnú poznámku k objednávke.

Po potvrdení obchodných podmienok sa dostanete na potvrdenie objednávky.

5. Potvrdenie objednávky

Zobrazí sa Vaša celá objednávka, vybraný tovar, spôsob dopravy a platba a konečná cena. Po kliknutý na Objednávka s povinnosťou platby bude na Váš email

odoslané potvrdenie o prijatý objednávky.

Ak máte akékoľvek problémy s objednávaním, tovar si môžete objednať aj telefonicky na čísle +421 903 550 720.

Poštovné a doprava

Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:

platba na dobierku - platíte priamo pri preberaní tovaru

Dodanie tovaru závisí od uvedenej dodacej doby, ktorá je uvedená pri každom tovare.

Poštovné pre Slovenskú Republiku:

Slovenská pošta balík: na adresu – 5,50 €/na poštu – 5,00 €

Slovenská pošta kuriér: na adresu – 6,50 €/na poštu – 6,00 €

Pri objednávkach nad 300,- EUR je v SR poštovné zdarma.

Poštovné pre Česku Republiku:

Slovenská pošta balík: na adresu – 12,00 €

V prípade akýchkoľvek dotazov, prosím volajte 0903 550 720.

Reklamačné podmienky

Reklamačné podmienky internetového obchodu www.kabaty.sk

Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.

V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo z predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy môže reklamáciu vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151 Občianskeho zákonníka.

Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania) na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka. Ak kupujúcim nie je spotrebiteľ, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.

Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.

Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:

Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.

Zodpovednosť za vady sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.

Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár.

Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne.

Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.

Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď,

v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.

Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:

Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete, že obal je nepoškodený.

Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.

 

PREVÁDZOVATEĽ:

 

Helena Švancárová – HE-Ó

023 34 Kysucký Lieskovec 491

IČO: 14165295

DIČ: 1020457768

IČ DPH: SK1020457768

Zapísaná v ŽR na OU v KNM č. ž. Registra 504-8179

Prevádzka a poštová adresa : Helena Švancárová – HE-Ó

Dlhá 6, 010 09 Žilina

e-mail: kabaty@kabaty.sk

Helena Švancárová 0903 550 720, Pondelok – Piatok 8.00 – 20.00

ORGÁN DOZORU:

Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj

Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina1

Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

Tel. č.: 041/7632 130

Fax č.: 041/7632 139